Garantie

Wij vinden het belangrijk onze producten in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een artikel kapot wordt geleverd  waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos laten repareren of vervangen. Is het artikel niet meer bij ons in voorraad ontvang je van ons een tegoedbon.

Klachten levering

Klachten over de levering van je pakket dienen binnen 1-2 week bij ons te melden. Helaas kunnen we na de 2 weken niet meer na gaan waar het pakket is gebleven en is de risico voor eigen rekening.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@hijenzijboutique.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2015 - 2024 Hij & Zij boutique | sitemap | rss