Bent u niet 100% tevreden, dan kunt u na ontvangst van uw bestelling één (of meerdere) artikel(en) zonder probleem terug sturen. Uw pakket kan retour gestuurd worden naar Hij&Zij boutique, Dokter Guepinlaan 1C, 4032 NH Ommeren. U heeft 14 dagen de tijd om Cuw retour bij ons aan te melden. Dit kan via de whats app of via Info@hijenzijboutique.nl. Vervolgens heeft u 14 dagen de tijd het pakket naar ons te retourneren. Let op! De kosten zijn voor eigen rekening. Indien u vragen heeft over het retourneren van uw pakket, horen wij het graag via onderstaande gegevens.
Let u op de onderstaande punten wanneer u het/de product(en) retourneert:
Zorg dat u de retourzending binnen 14 dagen bij ons aanmeld. Vervolgens binnen 14 dagen naar ons terugstuurt. De retourzendingen verwerken wij binnen 14 werkdagen. Na het verwerken van jouw retourzending ontvang je direct een creditnota. Het aankoopbedrag wordt teruggestort via dezelfde methode als waar de bestelling mee betaald is:
IDeal: Het aankoopbedrag staat binnen drie werkdagen weer op je rekening
Klarna: Het aankoopbedrag wordt verrekend met jouw factuur
De artikelen moeten in originele staat teruggestuurd worden. Zorg er voor dat het geheel goed verpakt is zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport. Bij beschadiging kunnen wij kosten in rekening brengen.
Is je bestel bedrag na het retourneren van je bestelling onder de €99,- wordt er alsnog €4,00 verzendkosten alsnog in rekening gebracht.
De kosten en het verzendrisico van het terugsturen zijn voor rekening van de koper. (tip! bewaar uw verzendbewijsje)
Ruilen
Wanneer je een artikel om wilt ruilen voor een andere kleur of maat, mag je deze via het bovenstaande stappenplan retourneren en de gewenste artikelen opnieuw bestellen. Op deze manier is je bestelling het snelst in huis.
Klantenservice
Onze klantenservice is bereikbaar via Info@hijenzijboutique.nl of via whats app
Vragen via de mail worden binnen 1-2 werkdagen beantwoord. Vragen via de app wordt gemiddeld binnen 1 uur beantwoord.